7.-es és 10.-es tanulók laptopjához a regisztrációs időszak: okt. 3-23.



 
 
 
Amennyiben kérdésük merülne fel, vagy segítségre van szükségük, kérjük, hogy a laptop@szig.hu email címen jelezzék kollégánknak a gyermek nevének, osztályának megadásával. Az email cím október 9. 12 órától érhető el.
 
 
A hivatalos tájékoztatás szövege:
 
Ahogy azt a Klebelsberg Központ oldalán is olvashatta, tájékoztatni szeretnénk, hogy az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú „Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára” című projekt keretében eredményes közbeszerzési eljárást folytatott le a Klebelsberg Központ és a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt., melynek köszönhetően 140 ezer darab notebook kiosztása valósulhat meg ebben az évben.

Örömmel értesítjük, hogy
 2023. október 3. és 23 között elérhető a 7. és 10. évfolyamos diákok szülei/törvényes képviselői számára a regisztrációs lehetőség az RRF-1.2.1 projekt keretében kiosztásra kerülő, oktatási célú, személyes használatú notebookok igénylésére. Ezzel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
 
  1. Ebben a kiosztási körben csak a 7. és 10. évfolyamon tanuló diákok igényelhetnek szüleiken/törvényes képviselőiken keresztül IKT-eszközt, más évfolyamok diákjai jelenleg nem. (A tanév második felében várható további évfolyamok bevonása is, ezzel kapcsolatban időben tájékoztatni fogjuk Önöket.)
 
  1. A szülők 2023. október 3-15. között tudnak regisztrálni a KRÉTA Rendszeren keresztül. Kérjük, hogy legyenek szívesek erről tájékoztatni az érintett szülőket az intézményeken keresztül annak érdekében, hogy a határidő lejárta előtt minden, eszközt igénylő diák esetében megtörténjen a regisztráció. A regisztráció menetéről ezen a linken olvashatnak a szülők.
     
  2. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a projektben részt vevő intézményekbe földrajzi elhelyezkedésük szerint az alábbi típusú eszközök kerülnek majd kiszállításra. Minden típus egységes műszaki tartalommal rendelkezik, amely 11,6”-os érintőkijelző, 128 GB SSD és 4 GB DDR4 memória:

 

Budapest VIII.- XXIII. kerület köznevelési intézményei

ASUS BR1100F

Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye köznevelési intézményei

Dell Latitude 3140

Budapest I-VII. kerület köznevelési intézményei

Nógrád és Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye köznevelési intézményei

Békés és Jász-Nagykun-Szolnok vármegye köznevelési intézményei

HP Pro x360 Fortis 11 G11

Csongrád-Csanád és Bács-Kiskun vármegye köznevelési intézményei

Fejér és Komárom-Esztergom vármegye köznevelési intézményei

Heves és Hajdú-Bihar vármegye köznevelési intézményei

Vas, Tolna és Zala vármegye köznevelési intézményei

Győr-Moson-Sopron és Veszprém vámegye köznevelési intézményei

Lenovo 300w Gen4

Pest vármegye köznevelési intézményei

Somogy és Baranya vármegye köznevelési intézményei

 

  1. Szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, hogy 2023. szeptember 27. napjával módosult a Tanulóknak szóló ÁSZF, melyet a Klebelsberg Központ honlapján is elérhetnek, illetve megjelenik majd a szülők számára a regisztráció során is. Az idei tanévben már ezt, az 1. számú módosítással egységes szövegű ÁSZF-et kell elfogadni a regisztráció során, de a módosításról az eddigi használókat is tájékoztatni fogjuk a KRÉTA Rendszeren keresztül.
  2. Ezzel összefüggésben szeretnénk arról is tájékoztatni Önöket, hogy a tanulókkal szembeni esetleges igényérvényesítés megkönnyítése érdekében a tanulói ÁSZF háromoldalúvá vált, a módosított szövegben a köznevelési intézmények mellett a fenntartók is szerződéses félként szerepelnek, mint a tanulók részére „Haszonkölcsönbe adók”. Fentiekre tekintettel felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy az IKT-eszközök kiszállításakor az átadás-átvétel során a köznevelési intézmény nevében aláíró személyt a fenntartónak és az intézménynek is meg kell írásban hatalmaznia arra, hogy az átadás-átvételi jegyzőkönyvet aláírja a nevükben.
 
 
 
Klebelsberg Központ
2023.10.05